User Group Meetings
De meetings kenmerken zich door een open karakter en gezellige sfeer. Respect voor elkaars kennisniveau en doelstellingen. De kracht van ons netwerk is onze gezamenlijke ervaring en kennis. Binnen onze regio en ver daarbuiten heeft dit al veel eindgebruikers en collega-webdesigners geholpen om mooie producten te ontwikkelen en beheren.
Meeting
Tijd: 19:30 - 22:00 uur
- Manage meerdere websites
- Inzicht status
- Programma's
- Voor- en nadelen
- Beveiliging en kosten
Wo 22 mei - Manage meerdere websites
Wanneer je meerdere websites beheert kan het een uitdaging zijn om inzicht te krijgen in de status van deze sites.
Status rondom versies, updates, backups, PHP-versies enz.
Tijdens onze JUG bijeenkomst zullen wij enkele oplossingen bespreken om websites op afstand te beheren:
- mySites.guru - Adri Hessels
een commerciele Software as a Service dienst - Watchful - iemand ervaring?
een commerciele Software as a Service dienst - YourSites- Peter Martin
een commerciele self hosted Joomla extensie - Akeeba Panopticon - Iemand ervaring?
een gratis self hosted Joomla extensie
We kijken samen naar de verschillende oplossingen, bespreken de functionaliteit, en bepalen de voor- en nadelen van elke oplossing.
Heb je zin om ook te komen?
Laat het dan even weten en schrijf je eenvoudig in!
We hebben een minimum van 4 deelnemers nodig om de avond door te kunnen laten gaan.
Deelname aan deze bijeenkomst kost € 5,- per avond.
Wil je vooraf (op eigen kosten) mee te eten?
Om 17:30 uur gaan we met een aantal eten bij
Café de Plak, Bloemerstraat 90 (dichtbij Plein 44), Nijmegen, of bij
De Dromaai, Plein 1944 25, Nijmegen.
Ga je mee, laat het svp even weten op Joomlacommunity.nl.
Bij Kantoor db8
Keizer Karelplein 32 Q
6511 NH Nijmegen
Open in Google Maps
Bij Kantoor db8
Keizer Karelplein 32 Q
6511 NH Nijmegen
Open in Google Maps
Bij Kantoor db8
Keizer Karelplein 32 Q
6511 NH Nijmegen
Open in Google Maps
Bij Kantoor db8
Keizer Karelplein 32 Q
6511 NH Nijmegen
Open in Google Maps